اگر می توانید درک کنید و احساس رایحه درمانی را به یک جلسه تصمیم گیری بیاورید، از کجا باید شروع کنیم و به معنای کلی تر، از کجا روغن خوب بخریم؟ برای پاسخ بهتر است در مورد مصرف روغن ها بیشتر بدانید.

استفاده از تمام اسانس ها به معنای استفاده از نوشیدنی ایده آل است، شما می توانید هر بار که از روغن استفاده می کنید از آن استفاده کنید، اما سرمایه گذاری در خرید روغن های ماساژ با توجه به دیدگاه مشتری از این منظر مهم است: احساس، احساس. آرامش و رایحه خوب و ملاحظات ماساژور از منظر: سهولت استفاده، افزایش کیفیت نوع استفاده (سوئدی، شیاتسو، ذهنی).

ما لیست را به 8 نوع روغن زیر طبقه بندی می کنیم. انتخاب هر کدام می تواند بر اساس علایق، نیازها و بودجه شما باشد. همه این روغن ها بهترین و خوشبوترین روغن ها هستند و هر کدام می توانند ایده آل را ارائه دهند. برای درک بهتر مصرف روغن از کجا بخریم؟ با من باش.

روغن اسطوخودوس (Lavender)

روغن اسطوخودوس (Lavender)

 

غیر قابل تصور است که اسطوخودوس باید از لیست حذف شود. اسطوخودوس یک روغن سازگار (با توجه به سیستم بدن) و متعادل کننده است. این همان کاری است که بدن باید انجام دهد. برای تسکین درد، بی خوابی و استرس بسیار مفید است.

اکثر مشتریان پس از استشمام عطر اسطوخودوس احساس آرامش و طراوت می کنند. همچنین هنگام استفاده بهتر است با روغن های دیگر ترکیب شود. ماساژ با این روغن بسیار راحت و لذت بخش است. اسطوخودوس برای سوختگی عالی است و نیش و نیش حشرات را تسکین می دهد.

 

روغن وانیل (Vanilla oil)

 

روغن وانیل (Vanilla oil)

 

این روغن می تواند احساسات مشتریان را برانگیزد. فواید وانیل: ایجاد روحیه خوب، آرامش اعصاب، آرامش، کاهش افسردگی و غم، خستگی، احساس عصبانیت و ناامیدی، کاهش استرس، افزایش خواب خوب، حفظ سیستم هورمونی زنانه.

 

روغن بادام (almond oil)

 

روغن بادام (almond oil)

 

بادام شیرین از محبوب ترین روغن های ماساژ درمانی میباشد. روغن بادام شیرین از بادام استخراج می شود که رنگ زرد کم رنگ و بوی بسیار مطبوعی دارد.

این روغن به دست ها اجازه می دهد به راحتی روی پوست حرکت کنند. روغن بادام شیرین به سرعت جذب می شود و باید دوباره از آن استفاده کنید. عالی برای جوانسازی، نرمی و زیبایی پوست. همچنین به آرامش و آرامش بدن و ذهن کمک می کند.