روغن شترمرغ به عنوان دارویی آرایشی و همچنین برای درمان ناراحتی های پوستی استفاده می شد. امروزه شترمرغ ها در کانادا و استرالیا برای گوشت ، پر و روغن پرورش داده می شوند. از چربی شترمرغ برای تولید این روغن استفاده می شود و نه تنها به عنوان یک کمک زیبایی بلکه به عنوان یک دارویی نیز استفاده می شود. روغن تسکین دهنده سرشار از خواص ضد التهابی است و همچنین به عنوان یک مرطوب کننده خوب عمل می کند و برای پوست مفید است. در محصولات زیبایی استفاده می شود. 


این روغن از ویتامین های ضروری و سایر خواص تشکیل شده است که این روغن فوق العاده را با بی شمار خواص غنی می کند. این روغن به شدت نفوذ می کند و به عمق پوست نفوذ می کند و روی آن عمل می کند و در لمس آن را نرم و ابریشمی می کند. بسیار لوکس و عجیب و غریب ، این روغن غیر تحریک کننده است


روغن شترمرغ حاوی مواد ضروری مانند امگا 3 ، امگا 6 (لینیک) ، امگا 9 (اولئیک) اسیدهای چرب ضروری (EFA's) و برخی ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که به حفظ سلامت غشای پوست شما کمک می کند. روغن شترمرغ بر خلاف محصولات نفتی به عمق پوست نفوذ می کند و طیف وسیعی از محصولات را بر اساس رطوبت ارائه می دهد. این امر همچنین به انسداد منافذ کمک می کند.

 

اینها خواص مهم روغن شترمرغ بود. همانطور که می دانید روغن شترمرغ از چربی های پوست شترمرغ تهیه می شود. چربی طبیعی پوست شترمرغ باعث انعطاف پذیری و قوی شدن پوست در برابر خشکی و ترک خوردگی می شود.

 

شترمرغ یک ماده نرم و انعطاف پذیر است که به طور طبیعی چرب است. با گذشت زمان ، پوست با جذب روغن نرم تر و درخشان تر می شود زیرا چربی های بیشتری را از پوست و موادی که با آن در تماس است جذب می کند و این باعث نرم شدن پوست می شود.

روغن شتر مرغ

 شرکت چرم EMY در ایران بهترین نوع و کیفیت چرم شترمرغ ، پوست شترمرغ ، چرم پوسته ، چرم پای شترمرغ را تولید می کند. شرکت ما مهمترین صادرکننده چرم شترمرغ در ایران است.

 

همه توزیع کنندگان چرم شترمرغ ، صادرکنندگان چرم شترمرغ ، عمده فروشان چرم شترمرغ و تولید کنندگان محصولات شترمرغ می توانند با ما تماس گرفته و قیمت چرم شترمرغ را از ما دریافت کرده و در صورت تمایل چرم شترمرغ را خریداری کنند.