آیا تا به حال یک رنگ مو را امتحان کرده اید و متوجه شده اید که بعد از اتمام آرایشگر کاملاً مناسب شما نیست؟ دلیل آن ممکن است در پوست شما باشد. فراتر از انتخاب های اصلی قهوه ای ، بلوند ، قرمز یا سیاه ، تعداد نامحدود رنگ های زیر و سایه های موجود می تواند انتخاب رنگ مو از آن نمونه کتاب های ریز را غیرممکن سازد. اگر رنگ های دیوانه یا غیر سنتی را دوست دارید ، انتخاب حتی سخت تر می شود. درست مانند انتخاب رنگهای مناسب لباس ، رنگ موی شما می تواند به شدت بر روی ظاهر شما تأثیر بگذارد و رنگ پوست را پر جنب و جوش یا کسل کننده نشان دهد. به مطالعه ادامه دهید تا بیاموزید چگونه رنگ پوست خود را ارزیابی کنید و بفهمید دقیقاً کدام رنگ موها به نظر شما می آیند.

 

تشخیص رنگ پوست شما

قبل از تست زیر رنگ پوست خود ، اطمینان حاصل کنید که از نور طبیعی استفاده می کنید ، زیرا نور مصنوعی بسته به تغییر رنگ جزئی ناشی از انواع مختلف لامپ ، می تواند ظاهر شما را تغییر دهد. این راهنماچندین گزینه عالی برای تعیین ته رنگ واقعی پوست شما ارائه می دهد. برای یک بررسی سریع ، توصیه می کنیم کف دست خود را به سمت بالا بردارید و نگاهی به رگهای دست و مچ دست خود بیندازید. اگر رگهای شما رنگی آبی یا بنفش دارند ، پس ته رنگی سرد دارید. اگر رگها دارای یک گچ مایل به سبز هستند ، شما ته رنگ گرم دارید. اگر واقعاً نمی توانید بگویید که آنها یک سایه را نسبت به سایه ترجیح می دهند ، پس احتمالاً ته رنگی خنثی دارید. اگر ته رنگی خنثی دارید ، تبریک می گوییم - هر یک از رنگ هایی که در زیر توصیف می کنیم باید به نظر شما عالی باشد. اگر خونسرد یا گرم هستید ، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام سایه ها برای شما بهتر هستند و چرا

 

خاکستر بور

بلوند خاکستر ، شامل سایه هایی مانند پلاتین ، یخ ، نقره ای و شامپاین ، برای کسانی که پوستی سرد با ته رنگ قرمز دارند بسیار زیبا به نظر می رسد. گچ اندکی آبی رنگ در این سایه های بلوند با بی ادبی پوست مقابله می کند. از افراد مشهوری که با رنگ پوست خود به درستی خاکستر بلوند کرده اند می توان به گوئن استفانی و تیلور سویفت اشاره کرد. اگر تصمیم دارید با یکی از این سایه ها همراه شوید ، حتما از شامپو و نرم کننده رنگ بنفش استفاده کنید تا رنگ آن زرد نشود.

 

 

بلوند گرم

اگر پوستی لطیف و خنک با ته رنگ آبی دارید ، با انتخاب طلا ، کارامل ، کهربا ، عسل یا ساقه کره ای برای سایه خود کمی گرمتر شوید. بلوند عسلی یا کاراملی برای کسانی که پوست زیتون و زیر رنگ خنثی یا پوست عمیق دارند نیز انتخاب خوبی است ، زیرا خیلی روشن یا خاکستری با بلوند شما می تواند صورت شما را بشوید. اگر ته رنگی بسیار گرم دارید ، می خواهید از بلوند گرم پرهیز کنید ، زیرا زیاد بودن رنگ زرد باعث می شود بدن شما ظاهر کمرنگی داشته باشد. برای جلوگیری از برنز بودن رنگ ، مرتباً از تونر استفاده کنید.

 


شاتر استوک
سایه های قهوه ای خنک مانند شاه بلوط ، موکا ، شکلات تلخ و بلوط تیره با کسانی که پوستی با ته رنگ گرم دارند بسیار مناسب است. از پوست روشن تا پوست عمیق ، اگر ته رنگ زرد دارید ، استفاده از رنگ موی قهوه ای خنک برای روشن شدن رنگ صورت خود را در نظر بگیرید.

 

قهوه ای گرم
اگر پوستی متوسط ​​و ته رنگ دارید ، سایه ای گرم و قهوه ای مانند قهوه ای طلایی ، عسلی ، عنبر ، ماهون یا دارچین انتخاب کنید. وقتی امیلیا کلارک کلاه گیس پلاتین خود را به عنوان Mother of Dragons در Game of Thrones نپوشیده است ، رنگ مو مورد علاقه او قهوه ای گرم است.