بخش اول از این مقاله: روغن نارگیل بکر یا تصفیه شده را انتخاب کنید. هر روغن نارگیل م workثر است ، چه برای موها و چه برای آشپزی برچسب گذاری شود. انواع مختلفی وجود دارد ، بنابراین از این راهنما برای یافتن روغن با کیفیت استفاده کنید: [2]
برچسب *"باکره" ، "فوق بکر" یا "تصفیه نشده" به این معنی است که روغن نارگیل فاقد مواد شیمیایی اضافی است. روغن نارگیل با کیفیت بالا باید در حالت جامد سفید و در حالت مایع شفاف باشد.
یک محصول "تصفیه شده" یا بدون برچسب احتمالاً مراحل صنعتی را طی کرده است. نمونه های با کیفیت بالا و پایین وجود دارد ، اما ارزیابی آنها بدون تحقیق در مورد مارک تجاری دشوار است. اینها رایحه ملایم تری دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب را برای اطلاعات استخراج بررسی کنید. هر دو نوع روغن را می توان از نارگیل به یکی از چندین روش استخراج کرد. این کمی فنی است و می توانید بدون آسیب زیاد از آن بگذرید. برای کسانی که علاقمند به یافتن نام تجاری کامل هستند ، در اینجا تفکیک شده است:
روغنهای "سانتریفیوژ" رایحه ملایم تری دارند و خطر آسیب کمی دارند.
روغن های "فشار دهنده" یا "فشار سرد" از بوی ملایم تا قوی متغیر هستند. نمونه های با کیفیت پایین ممکن است آسیب حرارتی داشته باشند که باعث ایجاد رایحه های سوخته ناخوشایند می شود.
روغن "Micro Expelled" (DME) با کیفیت بالا است و مستقیماً توسط کشاورزان نارگیل تولید می شود. پیدا کردن این ممکن است دشوار باشد.

روغن را ذوب کنید (اختیاری). روغن نارگیل بکر در دمای 76 درجه فارنهایت (24 درجه سانتیگراد) ذوب می شود ، بنابراین در آب و هوای معتدل ممکن است هنگام مالیدن آن روی موهای شما ذوب شود. اگر ترجیح می دهید از روغن مایع استفاده کنید ، حدود 2-3 قاشق غذاخوری (30-45 میلی لیتر) روغن نارگیل را در یک کاسه بریزید. کاسه را در یک ظرف بزرگتر قرار دهید و آب گرم داغ را در ظرف بزرگتر بریزید ، تا زمانی که به نصف کاسه برسد. روغن باید ظرف چند دقیقه مایع شود.
روغن را در مایکروویو قرار ندهید. اگرچه این احتمالاً تأثیر آن را کاهش نمی دهد ، اما می تواند روغن را به طور خطرناک داغ کند. [3]

 

4 موهای خود را برس کنید . گره ها و گره ها استفاده از روغن را دشوارتر می کند. [4]